.
بالابران صنعت به پشتوانه بیش از چهل سال تجربه، امروزه بنا به محصول ارائه شده به مشتریان محترم، تولیدکنندگان را مؤظف به پاسخگو بودن، نسبت به تعهد پذیرفته شده هنگام عقد قرارداد و فروش نموده و در اولین تماس، در اسرع وقت نسبت به ارائه خدمات و تعمیر آن چه در محل مشتریان محترم و چه در کارخانه ارسال کننده محصول اقدام می نمایند.
تیم های خدمات پس از فروش هر محصول را مؤظف می نماید که اقدام به ارائه بسته های بالابر سرویس نمایند و سرویس مناسب شرکتها، مؤسسات، کارخانجات و مشتریان حساسی است که نیاز به خدمات حرفه ای نیز دارند. مانند: انجام بازدیدهای دورهای و تعمیر و نگهداری حرفه ای بر مبنای قرارداد سرویس و نگهداری هر محصول از مزایای استفاده از بسته های سرویس و خدمات پس از فروش می باشد.
خدمات پس از فروش انواع بالابرها تضمین می کند که دستگاه شما در تمامی مراحل نصب، سرویس، آموزش و ... یک پشتیبان آشنا به کار دارد که در صورت بروز مشکل می تواند نقص آن را به خوبی برطرف کرده و تضمین کننده ایمنی افراد مرتبط با آن باشد
این خدمات تضمین کننده تمام اتفاقاتی است که پس از خریداری دستگاه می افتد، از جمله: حمل، نصب و راه اندازی، سرویس، تعمیر و نگهداری، تأمین قطعات یدکی، آموزش و استفاده مناسب به مشتری و خریدار محصول نوعی آرامش و اطمینان خاطر می دهد. مشتری در کار ما یک هدف زودگذر نیست، بلکه مشتری هدف و غایت همه اقدامات ماست، و جلب رضایت او آرزوی قلبی ماست